fuck forever


Halloj!
Idag var det sista dagen i skolan för den här terminen, känns vääldigt bra.
det har varit två jobbiga terminer så känns skönt med lov.
Får se hur det blir till hösten sen.

idag har jag, erica och lisa peppat lite inför Siesta.
Har planerat lite vad vi ska ha med oss och så där. Lisa ska köpa tre "sporkar" :D, haha.
Jag ska släpa på:
En liten rullväska
En riktigt gammaldags hederlig resväska.
En sovsäck
Ett liggunderlag
Ett tält.
Hur tusan ska jag orka bära detta? :O
Erica kom på en sak, varför görs det inga sovsäckar med inbyggt liggunderlag???
Och så hoppas jag att inte tältet ser förjävligt ut, eller ja, det seplar ju ingen roll när det gäller festival.
Men förra året hamnade det någon skum gegga på vårt tält som jag senare fick skrubba bort när jag kom hem. Usch.

Och så undrar jag en sak, varför ska alla festivaler hamna i SLUTET på månaden, ingen bra timing alls :(
Det får lösa sig på något vis.

Jahapp, vad har hänt annars idag då?. eh.. jo jag har varit i skolan.
Stör mig på läraren i inramningskunskap och en i klassen. de käftade emot mig idag, båda två samtidigt :(
Har ätit två goda frallor som jag bakade igår :D Mumma, och så någon thailändsk sak :)
Men ikväll har jag itne ätit något än, men tror inte jag hinner.
Ska städa bort lite saker och börja packa lite smått, kanske.. hehe..
Ska nog sova rätt tidigt, eller nä. Men ska i alla fall upp vid 8, fråga mig inte varför.

Men ha en fin kväll..
:)


Kommentarer
Postat av: soffan

Du är sjukt kass på att uppdatera, skärpning tamigfan ! :P

2008-05-31 @ 13:26:43
URL: http://soff1.blogg.se
Postat av: tina

hej vännen.. vet inte vad dem tjäffsade om.. men kan nästan lova att din klasskamrat som höll med läraren fjäskade riktigt rejält.. :P så skit i dem.. :)

2008-06-04 @ 22:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0