det vet du

Lyssnar på : Familjen- det vet du

Hej!
Sitter här i Halmlösa med en sked Nutella i munnen. Detta gör jag i väntan på att bulldegen ska ha jäst färdigt. Själv tycker jag detta låter som en väldigt nyttig dag.
Men jag har faktiskt varit ute och gått i över en timme. Så det är ju bra i alla fall.

Igår var en ganska jobbig dag. Jag och mamma pratade om livet. Sådant kan alltid bli väldigt känslosamt.
Men men, nu känns allt bra i alla fall :)

Jo just det, jag försökete planera min sommar igår. Det gick la sådär. Men har i alla fal pratat med mina två chefer. Har ju faktiskt två jobb i sommar. Ett i Falkenberg och ett i Norrköping. Det är väldigt svårt att pussla ihop allt, eftersom jag ska på tre? festivaler i sommar.
Hultsfred är i alla fall bestämt. Det är även Way out west. Men hur tusan ska jag göra med Peace and Love?
Hur ska pengarna räcka?
Kolla här:
April: Håkankonsert 1, Håkankonsert 2, Holland
Maj: Ramia-mässa, Italien?, Siesta
Juni: Jobb i Norrköping, Hultsfred, Jobb i Norrköping, Peace and Love?
Juli: Jobb i Norrköping, Jobb i Falkenberg
Augisti: Jobb i Falkenberg, Way out west, 20 årsfest?

Hur tusan ska jag hinna med undrar jag? och så vill jag ju åka till Holland under sommaren med ju.
Längtar ju så fruktansvärt mycket dit nu alltså!!!!!
<3

Nu ska jag ta och torka håret lite, (om någon är intresserad).
Alltså vilka är det som läser min blogg? Hur intressant kan det vara, haha!!

Kommentarer
Postat av: tina

jag läser din blogg emma.
är inte ofta vi hörs av, och det är kul att höra/läsa att du lever :)

2008-03-16 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0