ciao

Hej min läsare! ( T...)
Roligt att du läser min intressanta blogg ;) hehe
Förlåt att jag inte har hört av mig, känner mig rätt dålig på det där med att höra av mig, tyvärr.
Jobbar för fullt på Karlsson och Dahl. Det är helt okej. Men skönt att det är sista veckan nästa vecka. Tyvärr ska jag ju tillbaka till Tranås sen. Mår inte så bra där borta. uscha... Det är en deppstad verkligen. Finns inget att göra. Finns knappt någon att umgås med nu när Sofie har flyttat i från mig. De i klassen umgås jag inte med så ofta. Det gör man ju på dagarna ändå ju. Men men, jag får hoppas jag klarar av ett år till. Annars har jag slösat ut ett år, och massa csnpengar. Blääa.
Efter den här utbildningen ska jag ha ett år till att bara leva. (och jobba). Sedan blir det plugg igen tänkte jag. Finns så mycket kul man kan läsa till. Men just nu är jag väl inte på världens plugghumör. Det skulle nog passat med det där "fria" året direkt efter gymnasiet. Men men, nu är det som det är.
Hoppas allt är bra med dig där borta på donken :)
Vi ses i morgon! :D
Kram



Lite övrigt:
Jag ångrar mig
Jag ska må bättre än vad jag gjorde då
---------------------------
En annan sak:
Det ska inte gå ut över mig
Det ska inte gå ut över mamma
Det ska inte bli vårat problem
--------------------------

Sista saken för idag:
I morgon är det klassfest hos Magnus
Det ska bli riktigt kul.
Synd att inte Erica kommer :( Hon överger Mp04. trodde vi betydde något för henne, men men ;p
Vem ska nu göra vår partyskiva :( Har ingen musik här borta i Falkenberg ju.
------------------------

Och allra sista saken:
Jag läängtar till den 23 April!!!!!!
<3

Kommentarer
Postat av: erica

miip din fisk
våra skivor är bäst

2008-04-08 @ 22:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0