biten

Hej hej!
Befinner mig i Falkenberg nu. Så himla skönt att vara nere i Halland igen.
Igår var det konsert på Ungdomens hus. Jag, erica och nina gick tillsammans.
Alltså, vilka små människor det finns i Varberg. trodde det var ute med sådana där små-emos. Men inte då.
Vi kollade på LPA i alla fall. De var bra som vanligt :)
Sedan stack vi hem till Nina och kollade på en skum film som vi stängde av efter en timme.

Måste säga en sak. Varför VILL man inte inte förstå vad den andra menar? VARFÖR göra en grej av en liten skitgrej. Hur orkar man? Haha.

Jo, just det, får la skirva om det som rubriken talar om. Ron blir för vild ibland alltså. Lekte med en boll här ute, så av Misstag så bet han mig i benet. Fy fan, vad ont det gjorde. Jag grät massa. haha!!!
Så nu har jag ett stort blåmärke. usch.

Nu ska jag ta och leka lite till.

(På måndag börjar jag jobba :)

Kommentarer
Postat av: Erica

jag ger ut min blogg nu
fast får se hur seriös jag orkar vara med den

2008-03-16 @ 08:46:34
URL: http://comedownnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0