utan personlig insats

Tjolahoo!
Fick reda på mitt provresultat idag.. haha, jag är inte sjuk :D Nä, skämt o sido. Jag klarade tentan i företagsekonomi. Trodde jag skulle ligga på gränsen mellan Ig och G. Men det blev Vg, högsta betyget.
 Alltså detta är det värsta ämnet jag har läst, någonsin, så blev väldigt förvånad faktiskt, att det gick såpass bra.

Men företagsekonomin är inte avklarad än. Det värsta är kvar- affärsplanen. fy tusan. ÅNGEST!!!! Den skulle vara inne idag. Men pratade med min handledare, förstod hur jag kände och så där, har ju pratat om det förr eller så. Om att jag vill hoppa av,  på grund av det här ämnet.
Ska försöka få gjort affärsplanen idag. Men vet ni vad, jag känner på mig att det inte kommer bli av.
Usch. jag är usel.

på förmiddagen idag har vi fått spänna oljor :) Det var rätt kul. fast läraren retades med mig för att jag gjorde fel. Som vanligt då. Han är en riktig mansgris, ska ni veta.
Han är chef för Tranåslist, de som gör listen vi gör ramar av. han är även vår lärare, alltså.
Vi var där på studiebesök i början på ut bildningen.
Så vi gick runt och kikade in i massa bås där folk arbetade.. Typ ALLA hade porralmanackor.. så diskuterade vi det lite medan vi gick.
Så sa han till slut med barsk stämma: Det är konstigt att ni inte skulle reagera om vi satte upp Zorn-kullor här . De är ju också nakna..
VA FAN.. det är väl ändå skillnad på porr och konst!!
Jaja, men vi har lärt oss att driva med honom och så där, och han driver med oss. Så, så får det bli.

På eftermmiddagen så hade vi Konstvetenskap, äntligen ett ämne som är roligt!! :D
Fast jag var uppe för länge i natt, så somnade med öppna ögon på lektionen. Pinsamt eftersom det endast var fem personer i rummet. har kolalt i mina anteckningar nu när jag kom hem. Ser inte vad det står. och ibland är det bara streck.
Jaja.
Vi pratade massor om Italien.. JAG LÄNGTAR DIT!!! Så satt jag där på en stol med en bild på gamla rom framför mig. helt underbart.... men....Så kommer PETER med sin Skövde-dialekt och berättar saker om rom när han var där i somras.. va fan.. han tror han vet allt. han lysssnar inte på någon annan än sig själv. Avbryter läraren konstant och säger saker som vi itne behöver veta.. jag blir så arg.!! Tror jag visade det rätt tydligt mot honom idag... känner mig lite dum.. men fy alltså.. så har han för korta byxor... så äter han som en jäkla häst.. fast hästar äter SÅ mycket snyggare.. han äter äpple på ett sätt jag aldrig sett förr.
usch. kan inte han bara sluta skolan!

Jag är så hatisk... förlåt
Har ju ingen jag kan skrika på här. Jobbigt. Det känns lite som att skrika utan luft.

Men jag är inte så hatisk egentligen.
Just nu är jag rätt glad. Fina tankar i huvudet!!!
Kul att jag började inlägget med "ångest". Men alltså nu har jag skrivit på det här inlägget i en timme. Och humöret föröndras ju. eller hur.

Somnar sittandes snart.. har ju inte hindrat mig tidigare idag så...
Men jag SKA hålla mig vaken!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas peter läser din blogg.
hahhaa

2008-02-11 @ 21:55:15
Postat av: Rocky

Svar: Ja, det är verkligen så sjukt! :( ..det är så tråkigt att se ett litet barn kalla ett annat litet barn för "jävla svin", så sjukt tråkigt att se :(

2008-02-12 @ 01:39:16
URL: http://itsrocky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0