konst

Idag vaknade inte jag
Inte av klockan
Inte av radion som sattes på av sig själv
Inte av mobilen
Men till slut vaknade jag
Av att någon ringde
Det var Sofia.
Hon undrade var jag var
(vi slår alltid följe till skolan)
Jag skrattade bara
Jag sa några skumma saker
Minns inte vad
Vi la på
Somnade om
Gick upp
Åt frukost
Pysslade med en sak.. kan inte säga vad.. tihii
Fick jäääkligt brottom
Cyklade iväg till skolan
Kom 1 timme försent
Konstvetenskap
Intressant
Fast de två sista timmarna var jag inte närvarande alls
Pratade med min lärare om det jag har ångest över
Gick okej
Gick hem
Sov i tre minuter
Cyklade ner till yogan
Yogade
Gjorde framsteg, Satt i Lotus och fick ner hela huvudet i golvet ;)
Cyklade hem
Sitter här
Är lycklig



Så här intressant var mitt liv idag... herregud.. att man ens bloggar. haha


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Va nej. det har jag aldrig sagt. du måste blandat i hop med någon annan...

2008-02-12 @ 21:00:48
URL: http://www.bexs.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0