hetset

Hej hej!
Varit hemma
Varit vid det älskade havet med hundarna
Underbart var det  :)
Umgicks med min bästaste vän kicki :)
Tagit det lugnt och slappat
Åkte hem
Hade följe med Sofie

Idag har det varit lite läskigt i skolan
Blod, svett och tårar

Sofie bjöd mig på mat nu i kväll.
Mumma
Bad henne klippa mig
Hon hade endast en liten plastig barnsax
Trodde hon skulle vara modig och klippa av en del.
Men nej nej
Fan vad feg hon är
Det blev inte mycket hon klippte.
Men lite i alla fall

Min lägenhet har aldrig varit stökigare än så här
Post på hela hallgolvet. väskor. en cykel. osv
Toans golv består av massa kläder, smink, lotion av olika slag osv.
Kökets golv består av paketkartonger från posten, konstböcker. Bordets yta ser man knappt på grund av allt skit.
Vardagsrumsgolvet består av en resväska, smutsigt golv, papper. popcorn osv.

På tal om Popcorn. Jag hetsäter. Fy fan. Jag är så himla äcklig.
Alltså jag ahr tänkt så här nu, eller ja, inte den senaste veckan kanske, men att jag borde ha gått ner i vikt.
Så kommer jag hem, väger mig.. Haha.. Nope, jag har gått UPP i vikt. Shit.
Och det är inte så konstigt som jag äter hela tiden.
Hetsäter verkligen allt
Popcorn
Chips
Polly
Russin
Riskakor
Viol/Lakrits-pastiller
osv.
Fy.
Det måste ske en förändring.
Måste ha orken att lga mat igen.
Men jag kom på en sak, som jag kan trösta mig med. Muskler väger mer än fett. Jag har ju faktiskt börjat träna så gott som två gånger i veckan :)
Men hm, måste börja äta nyttig mat igen. mat överhuvudtaget. inte äckelsaker.
Tack igen, Sofie, för böngrytan :)


Puss & Kram








Kommentarer
Postat av: Sofie

Varsegod, Det ligger några påsar böngryta till dig i frysen ;D

2008-02-19 @ 00:02:46
Postat av: e

hetsaäta är ju när man äter och spyr upp det igen (alltså typ sju mackor, ett glasspaket, ett paket med kakor osv)
det hoppas jag inte du gör. äta så mkt får ud gärna. men spy inte.

2008-02-23 @ 20:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0