everything's gonna be alright

Gud (nu kommer dem väl göra reklam om gud på min bloggsida) vad blandade känslor det har varit idag.
Glad, ledsen, lycklig, nerstämd, helt enkelt en melankolisk dag.
Fråga mig inte varför.
Så mår man ibland bara.
Fast det är rätt skönt.

Dagen var ganska pissig tills jag gick på yoga.
Hade ingen lust med något alls.
Efter yogan hade jag ny och fräsch energi.
Fast det visade jag inte så tydligt tycker jag, för jag satte mig direkt vid datorn när jag kom hem och kollade på Private Practice. grät lite.. ehee.
Tappade upp ett bad
Alltså är det någon mer som tycker det är skönt att "drunkna" i badkaret? Den som gör det fattar vad jag menar med "drunkna" . Känns skönt och läskigt på samma gång.
Jaja.
Efter badet sprang jag runt naken i min lägenhet och kände mig jättelycklig.
Lyssnade på en massa Reggae och dansade runt. Tur att persiennerna var nere. HAHA!

Det var något mer jag skulle säga... hm.. kanske att det var lite jobbigt med yogan idag eftersom jag börjar bli förkyld. Man ska ju bara andas genom näsan, och det bara sved och sved.. stackars mig.. hm, men det var ändå inte detta jag skulle säga.. jaja. jag har glömt.

Godnatt på er! (mig, ingen som läser min blogg ändå... hahaha)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag läser.

2008-02-22 @ 08:50:44
URL: http://bexs.se/wp
Postat av: Calle

Jag med! Jag arbetar som lobbyist för Morötternas Vänner. Vi tycker att du borde skriva mer om morötter. Det finns så mycket som folk inte vet om morötter. Ta en sån sak som att de är orangea till exempel, det vet ju alla. Men det är ju bara början. De är goda också, och nyttiga! Om du känner dig lite förkyld tycker jag du ska äta några morötter. Det gör alltid gott! Och blir du lite orange i hyn så är det inte morötternas fel. De är våra vänner! Rota lugnt! / Calle

2008-02-22 @ 14:27:51
URL: http://www.morotternasvanner.se
Postat av: erica

jag läser med :) härligt med nakengrejen, haha, vill med bo själv!! ;P och det där med o drunka fattar jag precis!

2008-02-23 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0