cyklar och knark

Lyssnar på : Cyklar och Knark- Häspojken

Det plingade på dörren nyss. Jag vågade inte öppna. Jag vågade inte ens röra mig. Stod i hallen och bara tittade.
Var sugen på att kolla i  kikhålet vem det var, men vågade som sagt inte röra mig.
Varför vågade jag inte?
Eh, vet inte.

Jag är lite konstig i huvudet idag. Tror det beror på min förkylning.
Skulle köpa nässpray på apoteket.
Jag drar kortet
Tackar för mig
och är på väg att gå
Då säger kassörskan:
"Du måste trycka på klar också"
Så jag sprang tillbaka tryckte på klar
haha, pinsamt.

Skulle låsa upp cykeln ( som för i övrigt snart ramlar ihop)
Letade i tio minter efter den jäkla cykelnyckeln

Cyklade till skomakaren
Shit, dem är billiga! :D

Skulle låsa upp min cykel.
Stod i evgiheter och letede efter den där förbaskade nyckeln igen.
Det visade sig att jag höll i den.

Som sagt jag har varit lite konstig idag.

I morgon lär jag vara ännu konstigare..
Men åååh, vad jag lääängtar!
hihi

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0