albion

Hej hej!
Hur mår du?
Jag mår bra.


Idag har jag varit i skolan heeela dagen.
Hände en läskig sak.
BLOD ÖVERALLT!!!
Vi använder ju väldigt vssa knivar för att kapa list. Man kan bli av med hela handen och så där.
Det var en i klassen som snuddade vid den, så nageln och en bit av köttet åkte av och fastnade på knivbladet.
När detta hände var det en som höll på och svimma, hon tål inte blod nämligen.

Men allt gick bra.
Blodet fanns dock överallt, men han förblödde inte. Haha.

Idag har min tavla fått massa beröm.
Kickis tavla :)
Alla gillade den. Men det var ju inte så konstigt, det är ju jag på bild ;p
Jag har beställt list till den tavlan för cirka 390 kronor!!
Gosh.
Sedan beställde jag även list till mina två andy wahrol-bilder och till en roy lichtenstein-bild.
Det kommer bli jättesnyggt.

Nu ska jag betala en hög med räkningar. Allt ifrån Konstböcker till Hyran.

Förresten, jag kommer befinna mig i Varberg i fyra veckor, från och med 7 mars.
Någon som vill hitta på något?

--------

Måste tillägga att jag har skapat ett slags hat mot hon som står och vinkar på högra kanten av bilddagboken!!!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Aha. Vad skall du göra i Varberg så länge?

2008-02-25 @ 19:23:13
URL: http://www.bexs.se/wp
Postat av: Emma

Jag ska ha LIA :)

2008-02-25 @ 19:38:16
URL: http://afrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0