gillar inte rubriker

Hej igen!
Sitter här med världens huvudvärk. denna värk kan bero på väldigt mycket.
Det händer mycket saker omkring mig.

Jag har alltså varit på LIA i en månad. Det var bra och så. Lärt mig lite nya saker och så.
Jag har bott hemma medan jag var där såklart. Och det har varit en hel del bråk där. De som känner mig och har varit hemma hos mig vet hur bra jag och sofie (mammas sofie) går ihop ;)
Hennes mående påverkar såklart hennes beteende, till det negativa. Väldigt negativt.
Även mamma och sofie tjafsade. Så det känns inte så kul att åka ner dit längre, känns som om det är jag som påverkar så att det blir så. Men det säger båda två att det inte är. Men det är så det känns. men men..
Mamma körde upp mig till tranås i alla fall, Det var meningen att hon skulle åka dagen efter, men hon stannade kvar. eftersom allt var som det var.

Så nu har vi ju pratat väldigt mycket om hur det är hemma och så där. Samtal hit och dit. Och ja..
Men det var i alla fall skönt att ha mamma här + de tre små hundarna (som tog över min säng).

Känns bra också att mamma vet hur jag har mått och allt det där. Nog inte så många som vet hur jag har mått egentligen. Lite scary. Men jag är ju sån, jag delar inte med mig av mina "problem".
Tänk att det är så mycket man går runt och bär på som ingen vet något om.

Men men!!

Det händer ju en massa fina saker också ju!!
Jag längtar ju efter min fina!
Jag längtar till Håkan-konserterna
Jag längtar till Festivalerna
Jag längtar tills skolan är slut.  (Förresten, har bajstenta i morgon. Vi ska lära oss allt om bajs och vad som händer med det när det har lagrats i magen för länge. Fattar inte hur jag ska få in allt i huvudet :(
Alltså inte bajset!)
Jag längtar efter så mycket!! :D
Det är fint att längta, men det blir lite mycket ibland. haha.


Alltså tranåsmyggorna är förjävliga. Jag har REDAN fått myggbett.. INOMHUS!!!!




-----------------------------------------------------------


usch, nu är jag bara arg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0